Alternatif Bank iş ilanları yayınlandı! İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları Alternatif Bank insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Firma ilanlarını takip edenler için hazırladığımız yazımızda; personel ve eleman alımı yapılan pozisyonlar, çalışma şartları, personel maaşları ve tabi ki Alternatif Bank iş başvurusu formuna sitemiz üzerinden indirip, iş başvurusu yapabilirsiniz.
Alternatif Bank İş İlanları ve Personel Alımları
İçindekiler
- Alternatif Bank İş İlanları ve Personel Alımları
- Veritabanı Yönetmeni Alternatif Bank
- Müşteri Danışmanı İş İlanları
- Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı İş İlanları – İstanbul
- Alternatif Bank İşe Alım Süreci Hakkında
- Alternatif Bank İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
- Alternatif Bank Kariyer.net İş İlanları
- Alternatifbank.com.tr İş Başvurusu
- Alternatif Bank Çalışanlarına Sağlanan Olanaklar Nelerdir?
- İletişim Bilgileri
1991 yılında Türk bankacılık sektörüne katılan Alternatif Bank, 2013 yılında hisselerinin %75’ini The Commercial Bank’a satmıştır. Böylece The Commercial Bank hakim hissedar konumuna gelmiştir. 2016 yılının sonunda ise The Commercial Bank, Alternatif Bank’ın tek sermayedarı haline gelmiştir.
Günümüzde Türkiye’nin dört bir yanında bulunan 51 şubesi ve 1000’den fazla uzman çalışanı ile hizmet vermektedir. Türk ekonomisine istihdam ve altyapı yaratacak potansiyeldeki birçok projeye finansman sağlayarak, ekonomiye destek olmayı amaçlayan Alternatif Bank, 2021 yılında personel alımı gerçekleştireceğini duyurmuştur.
2021 Alternatif Bank eleman alımı, insan kaynakları yetkilileri tarafından yönetilen bir süreç olup bay – bayan, deneyimli – deneyimsiz tüm adayların başvurusuna açıktır.
Veritabanı Yönetmeni Alternatif Bank
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği veya ilgili bölümlerinden mezun,
- Veritabanı yönetimi konusunda en az 5 yıl deneyimli,
- MS SQL Server 2012,2016,2019 deneyimli
- Tercihen PostgreSQL bilgisi olan
- LogShipping, AlwaysOn, Clustering, SSRS, SSIS ve yeterli bilgisi olan,
- Veritabanı bakımı, performans yönetimi, backup/restore, kurulum, yama ve versiyon yükseltme konularında deneyimli
- Felaket yönetimi ve iş sürekliliği politikalarını hazırlamış ve yürütmüş olan
- Karmaşık sorguların optimizasyonunu yapabilecek şekilde, ileri seviye SQL bilgisi olan
- Tercihen büyük veritabanı sistemlerini yönetmiş
- DevOps vb. süreç yönetimi uygulamaları kullanmış
- İyi derecede sözlü, yazılı İngilizce bilgisine sahip
- Yazılı ve sözlü iletişim konusunda başarılı
- Analitik ve çözüm kabiliyeti yüksek
- Sorumluluk sahibi, proaktif, ekip çalışmasına uyumlu
İŞ TANIMI
- Veritabanı kurulum ve konfigürasyonlarının yapılması,
- MS SQL Server ve PostgreSQL veritabanı sistemlerinin yönetiminin sağlanması,
- Veritabanı sistemlerinin performansının izlenmesi, düzenli olarak performans iyileştirilmeleri yapılması,
- Veritabanı sistemlerinin güvenliği için gerekli çalışmaların yapılması,
- Veritabanı sistemlerinin erişilebilirliğinin sağlanması,
- Veri büyümelerinin sürekli takip edilmesi, kapasite planlamasının yapılması,
- Veritabanları ile ilgili standartların ve teknik dokümantasyonların hazırlanması ve güncel tutulması,
- Karşılaşılan hataları ve problemleri çözmek veya üçüncü firmalar ile de gerekli koordinasyonu sağlayarak problemleri gidermek.
Tecrübe: En az 5 yıl tecrübeli adaylar
Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun)
Pozisyon Bilgileri
Firma Sektörü: Finans – Ekonomi
Departman: Bilgi Teknolojileri / IT
Çalışma Şekli : Sürekli / Tam zamanlı
Personel Sayısı: Belirtilmemiştir
Ülke/Şehir: İstanbul(Avr.)(Sarıyer)
Müşteri Danışmanı İş İlanları
Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı İş İlanları – İstanbul
- İletişim Merkezimizde görevlendirilmek üzere,
- Müşterilerden gelen bireysel emeklilik, hayat sigortası ve işsizlik sigortası ile ilgili çağrıları cevaplayacak,
- Müşterilerin talepleri doğrultusunda gerekli işlemleri gerçekleştirecek,
- Ürün ve hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi paylaşacak ‘İletişim Merkezi Müşteri Temsilcisi’ arayışındayız.
Bu ekibe nasıl birini arıyoruz?
- Üniversitelerin Ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- İletişim yeteneği kuvvetli,
- Müşteri memnuniyetine önem veren,
- Takım çalışmasına yatkın.
Dijitalleşen dünyada daha ön plana çıkan bu görev tanımı ilginizi çekiyor ve yukarıda belirttiğimiz özelliklere sahip olduğunuzu düşünüyorsanız Garanti BBVA Emeklilik ailesinin bir parçası olmaya ne dersiniz?
Aday Kriterleri |
Tecrübe: Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar |
Askerlik Durumu: Yapıldı, Muaf |
Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun) |
Pozisyon Bilgileri |
Firma Sektörü: Bankacılık |
Departman: Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi |
Çalışma Şekli : Sürekli / Tam zamanlı |
Pozisyon Seviyesi: Uzman |
Ülke/Şehir: İstanbul |
İş Başvurusu |
Alternatif Bank İşe Alım Süreci Hakkında
Alternatif Bank işe alım süreci; deneyimli, yeni mezun ve öğrenci olmak üzere üç farklı kategori altında gerçekleştirilmektedir.
Deneyimli personel alımı süreci; Alternatif Bank iş ilanlarına başvuru yapan adayların arasından tecrübeli, görevin gerektirdiği bilgiye sahip, bankayı temsil edebilecek, sorumluluk sahibi, takım çalışmalarına ayak uydurabilecek, üniversite mezunu adayların seçilerek mülakata davet edilmesiyle yönetilmektedir. Mülakat aşamasını başarı ile tamamlayan adaylar işe alım sürecini tamamlamış olur.
Yeni mezun personel alımı süreci; Alternatif Bank iş ilanlarına genel başvuruda bulunan adayların arasından gerekli özellikleri taşıyanların belirlenerek mülakata davet edilmesinden oluşmaktadır. Yeni mezun adaylara, mülakat haricinde genel yetenek testleri de uygulanmaktadır. Böylece, adayların bankacılık yetkinlikleri test edilebilmektedir.
Öğrencilerin staja alınması süreci; 3. ya da 4. sınıfta okuyan üniversite öğrencilerine genel yetenek testi ve sözlü mülakat uygulaması yapılarak 3 – 6 ay süre ile uzun dönem staja kabul edilmesinden oluşmaktadır. Staj imkanı, öğrencilerin bankacılık kariyerlerine büyük ölçüde katkı sağlamaktadır. Bunun yanında, eğitimine devam eden üniversite öğrencilerinin zorunlu staj programlarını tamamlayabilme imkanı da bulunmaktadır.
Alternatif Bank İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
Alternatif Bank iş başvurusu talebinde bulunmak isteyen adaylar, bankanın resmi internet sitesinde yer alan insan kaynakları bölümünden iş başvurusu formuna ulaşabilirler. İş başvurusu formunu doldurmak için, bankanın internet sitesinde üye hesabı oluşturmak gerekmektedir. Üye hesabını oluşturan adaylar, yine bankanın resmi internet sitesinde yer alan açık iş pozisyonlarını inceleyerek kendilerine uygun çalışma pozisyonlarına karar verebilirler.
Açık iş pozisyonları arasından kendilerine uygun bir çalışma pozisyonu bulamayan adaylar, “[email protected]” mail adresini özgeçmişlerini göndererek genel başvuruda bulunabilirler.
Alternatif Bank Kariyer.net İş İlanları
Alternatif Bank firmasının hangi bölümünde yer almak isterseniz isteyin, Kariyer.net size bu konuda çeşitli imkanlar sunacaktır. Çünkü, bu platformda yüzlerce personel alımı yapan firma bulunmaktadır.
Kariyer.net üzerinde üye olduktan sonra, seçtiğiniz firma için iş başvurusunda bulunma işlemi, bu firmanın başvuru formunu doldurmak ile başlayacaktır.
Ayrıca, Kariyer.net mükemmel bir site dizaynına sahiptir. Sitenin bir bölümünde yer alan kariyer rehberi, size iş hayatınızda kolaylık sağlayacak bilgiler sunmaktadır. Örneğin; meslek seçimini kolaylaştıracak adımlar, daha dingin zihin için yapmanız gerekenler ya da duygusal zekanızı kullanmanıza yardımlar. Bu bilgileri öğrendikten sonra, belki de eleman alımı yapan başka firmalara da başvuracaksınız.
Alternatifbank.com.tr İş Başvurusu
Kariyer.net’den sonra iş başvurusu yapmak için kullanabileceğiniz bir diğer platform da, Bankanın kurumsal internet adresi olan alternatifbank.com.tr adresidir. Site üzerinden Alternatif Bank’ın yayınlamış olduğu iş ilanlarına ulaşabilir, tercih ettiğiniz iş pozisyonu için Alternatif Bank İş Başvurusu Formu Gönderebilirsiniz.
Alternatif Bank Çalışanlarına Sağlanan Olanaklar Nelerdir?
Alternatif Bank çalışan maaşları, performansa ve iş değerleme sistemine dayanan bir ücretlendirme sistemi ile belirlenmektedir. Banka bünyesinde bulunan tüm çalışanlar, yılda bir kez ücret artışı imkanından yararlanmaktadır.
Alternatif Bank çalışanları, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun sağlık hizmetlerinden yararlanmaktadır. Bunun yanında, tüm çalışanların Özel Sağlık Sigortası imkanı bulunmaktadır. Özel Sağlık Sigortası çalışanların eş ve çocuklarının sağlık hizmetlerini de kapsamaktadır. Böylece, banka bünyesinde bulunan tüm çalışanların teminat altına alınmış sağlık olanakları bulunmaktadır. Ayrıca, görevi gereği kaza riski bulunan çalışanlara Ferdi Kaza Sigortası olanağı sunulmaktadır.
Çalışanların zaman içerisinde oluşturacakları birikimlerle sahip olacakları emeklilik hakkına destek olmak amacıyla, Kurum Katkılı Özel Emeklilik Planı imkanı sunulmaktadır. Çalışanlar, diledikleri takdirde bu plana dahil olabilmektedir.
Genel Müdürlük çalışanlarının hem normal zamanda hem de fazla mesai zamanlarında servis imkanı bulunmaktadır.
Bankanın tüm çalışanları ücretsiz öğle yemeği imkanından yararlanabilmektedir. Genel Müdürlükte yemekhane, diğer şubelerde ise yemek fişi uygulaması bulunmaktadır.
Alternatif Bank ücretli izin politikası;
1 – 5 yıl süre çalışanların yıllık izin hakkı = 15 iş günü
5 – 15 yıl süre çalışanların yıllık izin hakkı = 20 iş günü
15 yıldan fazla çalışanların yıllık izin hakkı = 26 iş günüdür.
Ayrıca, çalışanlar doğum günlerinde izinlidir. Alternatif Bank bünyesinde çalışan anneler ise okulların açıldığı ilk gün ücretli izin hakkına sahiptir.
İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız
İletişim Bilgileri
Yasal iletişim bilgileri ve Genel Müdürlük adresi
Genel Müdürlük
Vadistanbul Bulvar, Ayazağa Mah. Cendere Cad. No: 109M 2D Blok 34485 Sarıyer/İstanbul
Haritada Göster
Telefon
Operasyon ve Teknoloji Merkezi
Vadistanbul Bulvar, Ayazağa Mah. Cendere Cad. No: 109M 2D Blok 34485 Sarıyer/İstanbul
Haritada Göster
E-posta
Şirket Ünvanı | Alternatifbank Anonim Şirketi |
Marka Adı | Alternatifbank A.Ş. |
Yer Sağlayıcı | Alternatifbank kendisi |
Ticaret Sicil No | 280445/0 |
Mersis No | 0060003154500048 |
BKN | 0600031545 |
Merkezinin Bulunduğu Adres | Vadistanbul Bulvar, Ayazağa Mah. Cendere Cad. No: 109M 2D Blok
34485 Sarıyer/İstanbul |
Şirketin Bulunduğu Yer | İstanbul |
KEP Adresi | [email protected] |
Denetim Mercii | Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK)
BDDK iletişim bilgileri için tıklayın. |
E-posta | [email protected] |
Mensubu Bulunduğumuz Meslek Odası | Türkiye Bankalar Birliği
Türkiye Bankalar Birliği iletişim bilgileri için tıklayın. Mesleki Davranış Kuralları için tıklayın. |
Web Sitesi | www.alternatifbank.com.tr |
Merhaba eşim sayım şirketinde çalışıyor sanal markete başvuru yaptı deneyimi de var görüşme oldu insan kaynaklarıyla iyide gecdi fakat geri dönüş olmadı pandemi deneniyle dönüş için bir süre varmı yoksa olumsuz geçdiği içinmi aramadılar migros bize iyi gelecekdi arayan olmadı…