Garanti Bankası Müşteri Danışmanı İş İlanları Duyuruldu!

Garanti Bankası Müşteri Danışmanı iş ilanları yayınlandı! İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları Garanti Bankası tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve Garanti Bankası Başvuru Formu sayfamızda!

Garanti Bankası Müşteri Danışmanı İş İlanları ve Başvuru Formu

Garanti Bankası Müşteri Danışmanı İş İlanları

Türkiye’de çok sayıda şehirde ve ilçede şubeleri bulunan Garanti Bankası dönem dönem müşteri danışmanı iş ilanları ile personel arayışı içerisine girmektedir. İş başvurusu yapmayı düşünenler için önemli bir fırsat olan bu ilanlarla çok farklı şehirlerde ve ilçelerde bir iş sahibi olabilmek mümkün.

Garanti Bankası’nın insan kaynakları departmanı web adresinden bu ilanları yılın her dönemi duyurmaktadır. Siz de bu ilanlara başvurarak Garanti Bankası’nda kadrolu olarak işe girme imkanı yakalayabilirsiniz.

İş Başvurusu Süreci

Garanti Bankası yılın her dönemi açtığı ilanlarla farklı şehirlere müşteri danışmanı alımı yapmaktadır. Çalışma şartları bakımından yoğun bir tempoda geçen bu işe girebilmek için bankanın web adresindeki insan kaynaklarının olduğu bölümden hesap açmanız gerekmektedir.

Ayrıca zaman zaman kariyer sitelerinden de personel alımı yapan bankanın web adresindeki ilgili bölümden hesap açmanız halinde dönemlik alımları görebilirsiniz.

Müşteri danışmanı için mülakata alınan adaylar görüşmelerin olumlu geçmesi halinde işe başlayabilecekler. Ayrıca yeni mezunlar ya da üniversite öğrencileri staj başvurusu yaparak bankada kariyer fırsatı yakalayabilmektedirler.

Müşteri Danışmanlığı Başvuru Koşulları

Garanti Bankası İş İlanları ve İş Başvuru Şartları

Başvuru şartları aşağıda belirtilmiştir.

  • Üniversitelerden lisans mezuniyeti olunması
  • Office programlarını kullanabilmek
  • Müşterilerin işlemlerini hızlıca, pratik bir şekilde çözümleyebilmek
  • Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek
  • Erkekler için askerlikle ilişiği bulunmamak ya da en azından 2 sene tecil olması

Müşteri Danışmanı Görev Tanımı

Bankaya gelen müşterilerin para yatırma ve çekmeyle, transferle ilgili işlemlerini yapmak çek ve senetlerin ödemesini gerçekleştirmek. Bazı müşteri danışmanları da bankanın ürünlerinin tanıtımını ve satış işlemlerini yapar. Gerektiğinde müşterilere ziyaretler yapar ve satışın ardından hizmetler yürütür.

Çalışanın sertifikası olduğu alanlarda hizmet sunar ve müşterilere bilgi vererek dijital bankacılığa yönlendirme yapar.

İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız
Diğer Garanti Bankası İş İlanları

Leave a Reply