TAV Hava limanı İş İlanları ve İş Başvurusu Formu Yayınlandı

tav-havalimani-is-ilanlari
Tav Havalimanı İş İlanları ve İş Başvuru Formu

TAV Hava limanı iş ilanları yayınlandı! 2020 İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları TAV Hava limanı insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve TAV Hava limanı İş Başvurusu Formu sayfamızda!

tav hava limanı iş ilanları

Tav Hava limanı İş İlanları ve İş başvurusu Formu

TAV Hava limanı İş İlanları ve İş Başvurusu Formu

TAV, tarihi 1997’de başlamış olan; havacılık sektöründe Hava limanı işletmeciliği ve inşaatında hizmet veren bir firmadır. 2000 yılında hizmete giren İstanbul Atatürk Hava limanı, “yap – işlet – devret” modeli ile gerçekleştirilmiştir. Zaman içerisinde kurmuş olduğu bağ ortaklıkları ve iştirakleri ile birlikte Türkiye’deki birçok hava limanını işletmektedir. Günümüzde yaklaşık 780 bin uçak seferine ve yaklaşık 102 milyon yolcuya hizmet vermektedir.

TAV Hava limanı, sektördeki yerini koruma amacı ile çalışmalarına hız kesmeden devam etmektedir. Bu sebeple sürekli olarak eleman alımı, personel alımı ve işçi alımı gerçekleştirmektedir. Gerçekleştireceği alımları internet üzerinden yayınlamakta olduğu TAV Hava limanı iş ilanları aracılığı ile duyurmaktadır.

TAV Hava limanı İşe Alım Süreci

TAV Hava limanı, gerçekleştirdiği eleman alımlarına seçme ve yerleştirme uygulamaları yürütmektedir. Bu uygulamaların amacı; sürekli bir başarı için eğitim düzeyi, motivasyonu ve sosyal nitelikleri yüksek kişilerin firma bünyesine katılmasıdır. Seçme ve yerleştirme sürecinde, ayrımcılığa kesinlikle yer vermeden uygun kişilerin uygun pozisyonlara yerleştirilmesi için çabalanmaktadır.

TAV Hava limanı iş ilanları, Hava limanı işletmeciliği alanında kariyer sahibi olmak isteyen tüm adayların başvurusuna açıktır. TAV Hava limanı iş ilanları, firmanın resmi internet sitesi üzerinden yayınlanmaktadır. Adaylar, resmi internet sitesini ziyaret ederek yayınlanmış olan TAV Hava limanı iş ilanlarını inceleyebilirler. Buna ek olarak; internette yer alan kariyer portallarından, basın ilanlarından ve danışmanlık firmalarından da TAV Hava limanı iş başvurusu yapılabilmektedir.

Firma bünyesine yapılan tüm başvurular insan kaynakları departmanına iletilmektedir. İnsan kaynakları yetkilileri, aldıkları başvuru formlarını detaylı bir şekilde incelemektedir. Başvuru formları incelenirken adaylar; iş uygunluğu, kişilik özellikleri, yetkinlikleri, meslek bilgi ve deneyimi gibi başlıklar altında değerlendirilmektedir.

Online başvurudan bir sonraki aşama ise; insan kaynakları yetkilileri ve ilgili bölüm yöneticileri ile gerçekleştirilecek olan görüşmelerdir. Bu görüşmeler sonucunda olumlu olarak değerlendirilen adaylara bazı algılama testleri uygulanmaktadır. Bunun yanında, başvurulan iş pozisyonuna bağlı olarak adaylara; yabancı dil testi, mesleki kişilik envanteri ve sunum – uygulama örnekleri gibi uygulamalar yapılmaktadır. Seçme ve yerleştirme sürecinde, adaylarla ilgili her türlü bilgi ve doküman gizli tutulmaktadır.

TAV Hava limanı Staj Başvurusu

TAV Hava limanı, lise ve üniversite öğrencileri için staj imkanı sunmaktadır. Lise öğrencileri, TAV Hava limanı bünyesinde stajyer olarak çalışmak isterlerse stajlarını Eylül – Haziran döneminde gerçekleştirebilirler. Öğrencilerin sosyal güvenlik prim ödemelerinin okulları tarafından gerçekleştirilmesi beklenmektedir. Üniversite öğrencileri, Tav Hava limanı bünyesinde stajyer olarak çalışmak isterlerse stajlarını Haziran – Eylül döneminde gerçekleştirebilirler. Öğrenciler, staj tarihlerini kendileri belirleyebilirler.

TAV Hava limanı stajyerleri, Kariyer Destek Programı kapsamında oryantasyon eğitimi almaktadır. Bu sayede öğrencilerin iş hayatına hazırlanması hedeflenmektedir.

TAV Hava limanında staj yapmak isteyen öğrenciler; kış dönemi staj başvurusu için Ağustos ayı içerisinde, yaz dönemi staj başvurusu için ise Nisan ayı içerisinde firma yetkilileri ile iletişime geçebilirler.

TAV Çalışan Adaylarında Aranan Yetkinlikler Nelerdir?

tav havalimanı iş başvurusu

Tav Hava limanı İş Başvurusu ve Aranılan Özellikler

TAV Grubu, tüm çalışanlarının; problem çözme ve karar alma, planlama ve sonuç odaklılık, müşteri odaklılık, yenilikçilik, iletişim ve takım çalışması, liderlik gibi özelliklere sahip olması beklenmektedir.

TAV Hava limanı Çalışma Şartları

TAV Hava limanı haftalık çalışma süresi 45 saattir. İdare kadrolar için çalışma saatleri 08.00 – 17.00 arasındadır. 24 saat hizmet verilmesi gereken pozisyonlarda, çalışanlar vardiyalı sistem ile çalışmaktadır. TAV Hava limanı çalışanları, iş sağlığı ve güvenliği konusunda bilgilendirilmektedir. Firma yetkilileri de iş sağlığı ve güvenliği konusunda titiz davranmaktadır.

İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız

İşe Girerken İstenilen Belgeler Nelerdir?

Yapmış olduğunuz iş başvurusuna olumlu geri dönüş alıp, personel alımı yapılacağı tarafınıza bildirildiyse eğer yolun en stresli kısmını aştınız demektir. Buna rağmen işe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için teslim etmeniz gereken işe giriş evrakları bulunmaktadır. Bu işe girerken istenilen belgeler firma yapısına göre değişkenlik gösterse de genel hatları ile E-devlet uygulamasından kolaylıkla temin edebileceğiniz türdedir.

İşe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için gerekli olan bu belgeler şu şekildedir.

  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Nüfus Kayıt Örneği
  • Mezuniyet Belgesi
  • Sağlık Raporu
  • Kan Grubu Kartı
  • Sabıka Kaydı ve Adli Sicil Kaydı
  • Vesikalık Fotoğraf
  • Aile Durum Bildirim Formu
  • Askerlik Durum Belgesi
  • İş Sözleşmesi ve Hizmet Sözleşmesi
  • SGK Tescil ve Hizmet Dökümü

Leave a Reply