Tavuk Dünyası Part Time iş ilanları yayınlandı! 2020 İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları Tavuk Dünyası insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve Tavuk Dünyası 2020 İş Başvurusu Formu sayfamızda!

Tavuk Dünyası Part Time İş İlanları ve İş Başvurusu
Tavuk Dünyası Part Time İş İlanları
Tavuk Dünyası bugün afiyet ile yemek yediğimiz, Türkiye’nin tavuk denilince akla gelen ilk fast food mağazasıdır. İlk mağazasını 2012 yılında açan firma sadece 6 yıl gibi kısa bir sürede 37 ilde 150’den fazla restoran sayısına ulaşabilmiştir. 150’den fazla restoran ise Türkiye çapında binin üstünde çalışan anlamına gelmektedir.
Bu çalışanlardan bir kısmı part time çalışan olup, bir kısmı tam zamanlı çalışandır. Ve Tavuk Dünyası her gün restoran zincirini daha da genişlettiği için sürekli yeni personel alımına ihtiyaç duymaktadır. Bu yüzden de sık sık çeşitli mecralarda Tavuk Dünyası Part Time iş ilanları karşımıza çıkmaktadır.
Tavuk Dünyası Part Time Çalışanının İş Tanımı

Tavuk Dünyası İş Başvuru Şartları
Bir part time çalışan olarak Tavuk Dünyası bünyesinde iş tanımınız bir hayli geniş olacaktır. Düzenli bir çalışan olmadığınız için uzmanlaştığınız bir alan olmayacak, genel olarak mağazanın o gün, o vardiya hangi alanda çalışana ihtiyacı varsa o alanda çalışacaksınızdır. Yani görev tanımınız kasa işletmekten, sipariş almaktan, temizliğe sürekli değişmektedir.
Tavuk Dünyası Part Time Çalışanı Maaşları
Tavuk Dünyası iş başvurusu yapmadan önce Tavuk Dünyası’nın bir part time çalışanda aradığı özelliklerin ne olduğunu bilmelisiniz. Bir part time çalışan olarak öncelikle;
- Esnek çalışma saatlerine uygun olmalısınız.
- Esnek iş tanımlarına uygun olmalısınız.
- Güler yüzlü olmalısınız.
- Samimi ve sıcak kanlı olmalısınız.
- Diksiyonunuza ve giyiminize özen göstermelisiniz.
- 16 yaşının altında olmamalısınız.
Tavuk Dünyası personel maaşları, part time ve full time çalışan olarak ikiye ayrılmaktadır. Full time çalışanların maaşları, giriş pozisyonunda asgari ücretten başlar ve ünvanınıza göre maaşınız da yükselir.
Part time çalışanlarda ise yasa tarafından belirlenen, asgari ücrete endeksli maaş ile çalışırsınız.
İşe Girerken İstenilen Belgeler Nelerdir?
Yapmış olduğunuz iş başvurusuna olumlu geri dönüş alıp, personel alımı yapılacağı tarafınıza bildirildiyse eğer yolun en stresli kısmını aştınız demektir. Buna rağmen işe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için teslim etmeniz gereken işe giriş evrakları bulunmaktadır. Bu işe girerken istenilen belgeler firma yapısına göre değişkenlik gösterse de genel hatları ile E-devlet uygulamasından kolaylıkla temin edebileceğiniz türdedir.
İşe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için gerekli olan bu belgeler şu şekildedir.
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Nüfus Kayıt Örneği
- Mezuniyet Belgesi
- Sağlık Raporu
- Kan Grubu Kartı
- Sabıka Kaydı ve Adli Sicil Kaydı
- Vesikalık Fotoğraf
- Aile Durum Bildirim Formu
- Askerlik Durum Belgesi
- İş Sözleşmesi ve Hizmet Sözleşmesi
- SGK Tescil ve Hizmet Dökümü
İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız
Diğer TAVUK DÜNYASI İş İlanları İçin Tıklayınız.
Leave a Reply