TEB İş İlanları 2021! TEB İş Başvurusu Formu ve Personel Alımları!

TEB İş İlanları ve Personel Alımları

TEB iş ilanları yayınlandı! İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları TEB insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman ve personel alımlarıyla ilgili detaylar ve TEB İş Başvurusu Formu sayfamızda!

TEB İş İlanları ve Personel Alımları

Facebook    Twitter     İnsan Kaynakları     İnternet Adresi     BAŞVUR

TEB İş İlanları ve Personel Alımları

Türk Ekonomi Bankası, 1927 yılında Kocaeli Halk Bankası T.A.Ş. unvanı ile kurulmuş olan ve Türkiye’de hizmet veren bir bankadır. Başlangıçta yerel bir banka olarak hizmet veren Türk Ekonomi Bankası, 1982 yılında Çolakoğlu Grubu tarafından satın alınmıştır. Satın alındıktan sonra ülke çapında faaliyet göstermeye başlamıştır. Genel müdürlüğü İstanbul’a taşınmıştır.

Günümüzde 500’den fazla şubesi ve 10.000’den fazla çalışanı ile müşterilerine hizmet vermekte olan Türk Ekonomi Bankası, Türkiye’nin en büyük finans kuruluşlarından bir tanesidir. 2018 yılında çeşitli pozisyonlar için personel alımı yapacağını duyuran banka, resmi internet sitesinde ve çeşitli kariyer portallarında TEB iş ilanları başlığı altında duyurular yayınlayarak 2021 TEB eleman alımı sürecini yürütmektedir.

TEB İşe Alım Süreci Nasıl İşler?

Türk Ekonomi Bankası, personel alımı sürecini insan kaynakları departmanı ile yönetmektedir. TEB bünyesinde kariyer sahibi olmak isteyen adaylar, iş başvurusu yapmak için kariyer.net , yenibiris.com ya da bankanın resmi internet sitesinde yer alan iş ilanlarını inceleyerek kendilerine en uygun olan pozisyona karar verebilir.

Başvuruda bulunmak istedikleri pozisyona karar verdikten sonra iş başvurusu formunu doldurarak süreci tamamlayabilirler. Türk Ekonomi Bankası bünyesine yapılan tüm iş başvuruları, bankanın insan kaynakları yetkilileri tarafından incelenmektedir. Başvurusu olumlu olarak değerlendirilen adaylar, insan kaynakları yetkilileri tarafından mülakata davet edilmektedir. Mülakat aşamasını başarı ile tamamlayan adaylar, işe alım sürecini tamamlamış olup TEB çalışanı olmaya hak kazanırlar.

Türk Ekonomi Bankası, her sene yaptığı personel alımı uygulamalarında sınav sistemine yer vermemektedir. 2021 yılında da sınavsız olarak personel alımı gerçekleştirecektir. Ancak ilerleyen zamanlarda personel alımı için TEB sınavı gerçekleştireceği bilgisi bulunmaktadır.

TEB İş İlanları Hakkında

TEB İş İlanları Hakkında Bilinmesi Gerekenler Nelerdir?

Türk Ekonomi Bankası iş ilanları, bankanın resmi internet sitesi üzerinden ya da çeşitli kariyer portallarından online olarak yayınlanmaktadır. İş ilanları, açık pozisyonun iş tanımı hakkında bilgiler içermektedir. Aynı zamanda, pozisyona başvuruda bulunacak adaylarda aranan özelliklere de yer verilmiştir.

İlanlar genellikle; güvenlik görevlisi, çağrı merkezi temsilcisi, başvuru güvenliği memuru, çağrı merkezi takım lideri, avukat, iş analisti gibi pozisyonlara yer vermektedir. TEB bünyesinde çalışmak isteyen adaylar, TEB iş ilanlarını inceleyerek gerekli bilgiye ulaşabilirler.

TEB Kariyer.net İş İlanları

TEB iş ilanlarının çeşitli kariyer portallarında ve iş arama siteleri üzerinde sıklıkla yayınlandığından bahsetmiştik. Kariyer.net’de bu iş bulma siteleri içerisinde en fazla edilen platformların başında yer almaktadır. Şehir bazlı olarak sıklıkla Kariyer.net üzerinden personel alımlarına devam eden TEB, kariyer.net üzerinden kendilerine ulaşan iş başvurularına yine bu site üzerinden geri dönüş yapmaktadır.

İlgili  İş Yatırım Müşteri Temsilcisi İlanları! 2021 Başvuru Formu ve Maaş Bilgileri

Kariyer.net üzerinde TEB ilanlarına başvuru yapabilmek için öncelikle Kariyer.net sitesine üye olup, profil hazırlamanız gerekmektedir. E-mail adresiniz ile siteye ücretsiz olarak üye olduktan sonra, sistem sizi otomatik olarak profil sayfanıza yönlendirecektir. Cv ve başvuru formu yerine geçecek olan profil sayfanızı eksiksiz olarak doldurmalı, rakiplerinize karşı sizi bir adım öne çıkaracak olan referans ve sertifikalarınızı belirtmelisiniz.

Profil sayfamızda gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra artık TEB ilanlarına başvuru yapmak için hazırsınız diyebiliriz. Site üzerinden yalnızca TEB ile sınırlı kalmayıp, site üzerinden personel alımı yapan tüm firmaların iş ilanlarına başvuru yapabilirsiniz.

TEB Çalışanlarına Sağlanan Olanaklar Nelerdir?

Türk Ekonomi Bankası çalışanlarına ödenmekte olan ücretlerin planlanmasında kullanılan 3 farklı nicelik bulunmaktadır. Bunlardan ilki sabit ücrettir. Sabit ücret, çalışanların yetkinlik durumları ve çalışılan pozisyonun sorumluluk boyutu dikkate alınarak belirlenmektedir. İkinci nicelik olan değişken ücret, çalışanlara sürekli bir hak oluşturmamaktadır.

TEB Şubesi İş İlanları ve Personel Alımları

Yıllık performans ikramiyesi, başarı ve satış primi gibi ödemeler değişken ücret kategorisinde yer almaktadır. Üçüncü nicelik ise yan haklardır. Yan haklar, çalışılan pozisyonun ihtiyaçları doğrultusunda çalışanlara iletilmektedir.

Türk Ekonomi Bankası çalışanları, sağlık ve hayat sigortası imkanına sahiptir. Banka bünyesinde bulunan tüm çalışanlar sosyal güvenlik kurumunun sağlık hizmetlerinden yararlanabilmektedir. TEB, bunun yanında çalışanlarına ve çalışanlarının bakmakla yükümlü oldukları eş ve çocuklarına Özel Grup Sağlık Sigortası imkanı sunmaktadır. Özel Grup Sağlık Sigortası, teşhis, tedavi, klinik muayene ve laboratuvar tetkiklerini karşılamaktadır.

Çalışanlar, hayat sigortasından da yaralanabilirler. Hayat sigortasının teminat limitleri belli kriterler doğrultusunda belirlenmektedir. Çalışanlar, belirlenen teminat miktarında hayat sigortasına sahip olurlar.

Banka Çalışanları, kendilerini geliştirebilme imkanına sahiptir. Ihlamur ve gürgen ormanlarının arasında yer alan 70 dönümlük bir arazide gerçekleştirilen TEB Formasyon Akademisi Saklıköy, banka çalışanlarına keyifli ve verimli bir eğitim ortamı sunmaktadır. Tesis aynı zamanda sosyal ve sportif aktivite merkezi olarak da hizmet vermektedir.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.